Arkadaşlar bebeğimin gözüne 4 gün çnce kirpik girdi, çıkmadı da. Bi rahatsızlığı da yok. Bugün rutin kontrol vardı çocuk doktorumuz kornea üzerinde bir şey olmaz ama bunu göz dok. Gösterin dedi. Ona da gittik biraz uğraştı ama çıkaramadı. Sonra bir şey olmaaz onların gözü korumalı ve kirpikleri de batmaz zamanla çıkar dedi. Sadece gözyaşı damlası verdi yolladı. Acaba bir şey yapmak gerekir mi? Başka bir dpktora daha mı gitsem ? Lütfen başına gelen varsa bana bana da yol göstersin