Vücudumda kendılıgınden morarmalar başladı diye sağlık ocağına kan verdim 2 ay olmadı ama olmak üzeri o zaman plt degerım 435 bin çıktı normalde en fazla 400 bın olması gerekiyormuş bu cuma bi daha verdım şimdi de 470 bin çıktı .550 binden sonrası pıhtı atma ihtimali oluyormuş ve kemik iliğiyle alakalıymış sağlık ocağı doktoru tam bişe demedi 1 ay sonra gel diye diye nereye kadar gitçek bilmiyorum çarşamba gününe dahılıyeden randevu aldım daha önce başına gelen oldu mu neden yüksek çıkıyo bu değer