Oğlum 26 aylık 6 gün oldu başlayalı ilk 4 gün çok zorlandım, 2 gündür iyi gidiyor, gece gündüz hiç bez bağlamıyorum. O söylemiyor geldiğini ben onu götürüyorum lazımlığa.kararlı olman gerek özellikle ilk 3,4 gün. Bi an hazır değil pes edeyim diye düşündüm ama tekrar bu sürece girmeyi göze alamadım.