sinemsaniye Merhabalar anneler benim yaşadığımı yaşayan var mı çok merak ediyorum Emzirme artı mama ile gidiyorum bebeğim 2 aylık mama içerken ağlıyor ama doymadığını biliyorum Neden ağlıyor bilen var mı
Alseli sinemsaniye benim ilk bebeğimde mama artı emzirme yapıyordum. Genelde gaz oluyor canım iyice gazını çıkarıp ver bide ısısına iyi bak
fisnereceli Gazı olabilir mi acaba 🤷🏻♀️ genelde benim oğlum emerken çok ağlıyorsa mutlaka gaz oluyor.
fisnereceli sinemsaniye inanın ne kadar çıkarsakta illa kalıyor. O kadar uzun uzun uğraşıyorum ki bazı geceler gaz çıkarmak için. Çıkmıyor Allah çıkmıyor. Ayakta emziriyorum bazen mecburen.
Alseli sinemsaniye evet bitanem bileğine damlat vermeden önce bileğine değince rahatsız etmemesi lazım seni
fisnereceli sinemsaniye bu gece krize girdi yine gazını çıkardım o kadar çok pırtladı ki sonra emmeye devam edecektim yine başladı mecbur bi yarım saat ayakta durup öyle oturdum 🤷🏻♀️ şu gaz belası bitmedi gitti
fisnereceli sinemsaniye evet kesimlikle :( ağlamaktan ter içinde kalıyor yavrum. Allah kolaylık versin hepimize, bir an önce pırtlamayı öğrenirler inşallah🙏🏻