ikizannesi10 simdi o bayan icin yprum yapmak hos olmaz bence cünkü alkole karsı olanlar anneliğine kadar laf yapar. Kiii kimsenin annrliğine laf yapmak kimseye düşmez. Ondan baskada evladını kimse onun gibi düşünmez. Sizin olayı buraya tasımanız o bayanın hakkına girmenize sebep olucak cünkü kimse tam bilmeden bir dünya eleştirici yapıcaklar iyi veya kötü. Soruna gelirsek bende alkol kullanan alkole karsı olmayan biriyim. Fakat ne hamileleikle ne emzirirken agzıma dahi sürmedim. Ama evet içenleri duydum sütünü sağıp 4 saate yakın emzirmiyolarmıs