Bu sektörde olmayan işin içini bilmeyen çocuğum yanında çalış diyen çok olur ama cidden 8 binde çok az . Her kurumun asgari ücret vermesi gerek yasak diye biliyorum yanlış da biliyor olabilirim ama ben 8 bine çalışmazdım . Zor yani değmez o kadar yorulmanızın karşılığı 8 bin olmamalı. Ama ihtiyacınız varsa bir araştırın son çare orayla biraz idare edebilirsiniz