zeytininanasi faryaa valla bacım evden iş bulsak ya para lazım napcaz böyle çocuğu bırakmak kimse de yok kresler15 bin olmjs
Alseli zeytininanasi ha bide o parayı teklif eden cemaat? Ahhh ahh neyse çok sey denirde. Boşver canım öyleyse
zeytininanasi Alseli yılda 100 milyar eksra bussuru para istiyor Bi çocuktan ben çocuğumu yasdirsam ne kadar diye sordm şok oldum . Bana vereceği 8 bin ahahah
Alseli zeytininanasi işte bide din kitap Allah derler. Riyakarlık her yerde neyse sustum ama iyi düşün canım
faryaa zeytininanasi sizde emek veriyorsunuz sizede günah hersey pahalı ama bu kadarda bedavaya çalıştırmak nedir insanlarda vicdan yok
sek_kahve zeytininanasi çocuk da bir sınıfta kreşe gideceği için bilemedim. Mesela bir işte hakettiğiniz tutarda çalışsanız, çocuğu kreşe vermiş olsanız gelirinizden ne kadar kalırdı? Yine bu civardaysa olabilir yani neden olmasın
suheyla92 zeytininanasi 17 alip 9unu bakiciya veriyomus gibi dusunebilirsiniz aslinda ama cok az yani nasil boyle yapabilirler sikayet etseniz kapatirlar orayi
sek_kahve zeytininanasi yani, sigorta yapacakları kesinse eğer girer çalışırdım, öyle herkese nasip olmaz çocuğunun gözünün önünde eğitim alması. Gayet makul geldi bana
zeytininanasi sek_kahve başka kurumla orustum ora 25 bin veriyordu çocuktan da 7 bin kesiyordu ama ora beni kabuk etmedi . Geri aramadilar çok uzuldummmm
Rez zeytininanasi çocuk yanınızda olacaksa e ihtiyaç da varsa kabul etmeniz gerekli sanırım, deneme süresi de vardır sanıyorum, bu zamanda 8 bin para değil ama bulamayan da var deyip çalışmak da var 🤯
zeytininanasi Rez işte ev ve iş hemde yanımda cocuk yazı kişi düşünüp karar vermek gerek evden iş bulsam keske