Kzıım banyo yaptırırken parmağını gidere soktu ve sanırım sertçe çektiği için kıvrım yerinden kesildi çok abartılacak gibi bi kan yoktu ama aktı ilk defa başıma geldiği için korktum mikrop kapma gibi bi durum olur mu anlamıyorum pek hastameye götürmem gerekiyor mu bi akıl verin