Kızım 13 aylık ve yapışık ikiz gibiyiz bütün gün emiyor yani sütüm zaten az da mememi emzik yapmış ve dişleri çıkıyor istiriyor kremler silikon uçlar neler neler deniyorum artık bı yere değse bile aciyo.Emzirmeyi sonlandırmayi düşünüyorum dışarda bile kucağımda olsa direk mememi milletin içinde çıkarmaya çalışıyor
Kızımın aynı zamanda süt alerjisi var yani değeri 2.88 e düşmüş ama keçi sütlü mama golden goat kullanmak istiyorum dicem doktora bı yandanda oğlumu 22 ay emzirdim kızıma haksızlık yapıyorum gibi geliyor büyük bir vicdan azabida çekiyorum napcam bilmiyorum ek gıda yiyor bu arada 4 öğün