Deletedmom_1111 biz anneler hemen çocuklarımız aklımıza geliyor cok zor bir durum. Benim ikizlerim var bugün 3 yaşlarına girdiler. Gurbetteyim tek bakıyorum bir gün bir tanesi hastalandı yatırmak zorunda kaldı doktor diğer kizimi yanıma almama izin vermediler hastanede ve ben 2 gece onsuz kaldım bir yanımda hasta kardeşi aklimda digeri acaba evde bensiz ne yapıyor babasıyla diye çok ağlamıştım perişan olmuştum. Rabbım kimseyi evladından ayırmasın 😔