letubra hanımlar 11.günümüzde bunu fark ettim. Ellediğimde ve karnı tok olduğunda belli oluyor. Araştırdığımda göğüs kafesinin altındaki kıkırdak çıkıntısı ve normal olduğu yazıyordu. Bebeğinde böyle birşeyle karşılaşan varmı?
Angel0507 letubra benim oğlumun belinde sıkıntı var belinde böyle bir şişlik var siz kontrol edin geçmezse içiniz rahatlasın die bı götürün
Elifffvvv zeynephan benim oğlum bir yaşına yeni girdi görüntü olarak bu şekilde belli değil ama elleyince elime geliyor çok endişe ettim normal mı bu fotoğraf ki gibi aynı yerlerde
civciv0618 Benim bebeğimdede ilk doğduğunda vardı hastanedeyken çocuk doktoru muayene etmeye gelmişti bize normal olduğunu söylemişti bizimki geçti şuan 2,5 aylık