mavi2601 Bugün 27 günlük olduk. 4 gündür günde 2 kere yapıyor normal mi? Kilosu boyu normal, sadece anne sütü alıyor sürekli de memede. Ilk zamanlar nerdeyse her bezde yapıyordu
Gizmokzilla mavi2601 gayet normal, günde 10 defa da yapabilir, 10 günde 1 kere de yapabilir. Benim bebeğim 10 günde 1 yapıyordu mesela 🌸
evlatkus mavi2601 benim bebeğim 1 aylık olana kdar her mama memeden sonra yapıyordu şimdi 3 aylığız günde 1 kere nadiren 2 kere yapıyor. Sizinkide normal büyüdükçe oturuyor bnce düzenleri
Yorgun_ana112 mavi2601 10 defa 💩lu bez alıyorum 2 yaşında yavaş yavaş artık tuvalete başlaticam 😀 bez dayanmiyo anamm
mavi2601 evlatkus olabilir, bizimde daha emerken yapıyodu şimdi sabah akşam olarak 2 kere yapıyor sadece
mavi2601 Yorgun_ana112 maşallah yediği içtiği yarıyor demekki 😄 yok valla 1 hafta gitmiyor bi paket bez yatırımı beze yapmak lazımmış 😄