berosunannesi Sırtım deli gibi kaşındı ilk başta ufak bir kısmı terlemeden dolayı dedim çünkü bir ara çok terledim küçük bi kısımdı şimdi baya büyük bir bölümünü kapladı kıpkırmızı içten de yanıyor gibi ama şuan kaşıntı yok denecek kadar az. var mı bunu yaşayan
berosunannesi GezginPaNDa ağrı yok ama bilmiyorum ya ben de ondan korkuyorum annem yaşamıştı çünkü zonayı🥹çok kötü bisey