DenizRuya Anneler meraba esimin doğum günü ve kızımın fotoğraflarıyla iyiki doğdun babacığım yazmak istiyorum böyle bi program olduğunu duydum adını bilen var mı yada önerisi olan 😊
Lcy03 DenizRuya uygulamadan yaz resim düzenleme felan diye bay acikanlar var ordan begenirsin bende babybilder die bi uygulama var ama almanca kesin türkceside var
Assllhn DenizRuya ben eşime yaptım canım iyiki dogdu canım babam yazdık çünkü kolajda sıgmadi için doğdun değilde doğdu yazdım çoklu kolaj indirdim orda yaptım
DenizRuya [bilinmeyen] Yapın gerçekten güzel oluyo ama programın kesin adını bilseydik daha iyi olurdu 😊
Minikprensim DenizRuya ben de harflerle tek tek fotoğraf çektim oğlumun. Daha sonra photogrid programı ile birleştirdim. Ben daha sonra onu bastırdım akşam işten gelince sürpriz yaptım 😀
Oglanannesi DenizRuya https://instagram.com/ilknrvrlkskn?utm_source=ig_profile_share&igshid=1gve0xr8fmwkm
Lesya DenizRuya baybconceptphoto insagram da var canim bakabilirsin bebek resimleri ay ay çekilmiş fotoraflar ordada vardı ıyiki doğdun babacigim yazmışlardı göz at istersen