Arkadaşlar olayı bilen bilir tamamen tedbir amaçlı gittiğimiz hastanede 3 gün bebeğimin yatışı yapıldı tüm sonuçları da endoskobide temiz çıktı yani kimyasalı yememiş zaten eline aldıktan 4 5 saniye sonra hemen elinden almıştım. Tabi hastanede iğneler damar yolları serumlar falan çok ağladı çok korktu. Her neyse taburcu olduk ama sanki eski neşeli bebeğim gitti yerine asla gülmeyen durgun o hiperaktif bebekten eser olmayan biri geldi bu durum geçici mi sizce bebeğimin psikolojisini nasıl düzeltebilirim ?