Papatya-eylul88 kızlar yaşayan varmi?dün emar cektim sonuç çikmis daha doktora göstermedim doktor zaten menisküsten süphelenmişti 3.veya 4.dereceyse ameliyat demişti.insallah öyle degildir.varmi bu agriyi geçiren bisey
dilberhala1 Papatya-eylul88 9 sene önce oldum menisküsten kazada yırtılmıştı benimde ağrısını geçirecek tek şey ameliyat 😂 Ameliyatı basit sonrası biraz zor doktorda çok önemli 9 senedir bir tane şikayetim bile yok
Papatya-eylul88 dilberhala1 benim önce dizim agriyordu şimdi butun bacagim agriyor hatta ayagim uyuşuyor gibi oluyor.sozdede böyle bi durum oluyormuydu.cok geçmis olsun bu arada.bide diz ya sonuçta hemen ayaklanabildiniz mi.bebegum var ondan soruyorum
dilberhala1 Papatya-eylul88 Kız olmaz mı nasıl bir ağrıydı hemde kitleniyordu benim dizim kalıyordum olduğum yerde 1 ay koltuk değneği ile gezdim dümdüz durdu ayağım hiç kırmıyorsun sonra fizik tedaviye başlıyorsun 1 ay sonra ilk dizini katlarlarken iğneyle bi ilaç vuruyorlar dize açıyorlar önce dizini kırıp o aşama gerçekten zor
dilberhala1 Papatya-eylul88 Korkma asıl o ağrıları çekmek daha zor fizik tedavi de hiçbir şey yok zaten benim doktorum bana 2 tane ilaç önermişti ama varya öl isimleri hatırlamıyorum taaa o zaman 2 kutu ilaca 2 bin lira para vermiştim ama mükemmeeelll bir ilac beni çok seri toparlamıştı
Papatya-eylul88 dilberhala1 yani meniskus yirtiginiz oldugunda sadece diziniz degil komple bacaginiz hatta ayaginizdada agri oluyordu dimi böyle uyuşma karincalanma gibi kusira bakmayin tekrar tekrar soruuyorum :(