Feyekum Gebe polikiligine gideceme başka bölüme almışım randevu bölümler de ayrılmış yaaa öncekine gitti kafam otomatikman gitmedim.de randuvumama yarin sabahtan gidip sıra alıp muayene olunabiliyor mu öyle yapsam