Annelik00 Merhaba kızlar 2 gün önce spinal sezeryan ile Doğum yaptım ayaklarım dün akşamdan beri şiş şimdi iki katına çıkmış böyle olan varmı yada önerisi olan
Ikrazumra19 Annelik00 bendede oldu cnim normal dedi doktor bir kovaya su koy biraz soguk su olsun icinde beklet ve bol bol evin icin yuru
Sasah1441 Annelik00 bende olmadı ekstra bişi canım ama Dr kontrole gittiğimizde ( dikiş yerimi göstermek için 1 hafta sonra) daha vücudun ödemli yavaş yavaş atacaksın ödemi demişti bol su iç 👍👍
deryata Annelik00 evet canım bende olmuştum. bir hafta geçmemişti doğumdan sonra. yavaş yavaş geçiyor ayaklarını sarkıtma bol bol su iç ve organik ananas suyu bulabilirsen onuda iç ödemin geçmesine bire bir.
Kayrammm Narkozdan dolayı el ve ayaklarda ödem oluyor bol bol yürüyüşle geçiyor 1 haftaya hiç birşey kalmaz
Blackforrest Geceleri uyurken ayağınızı biraz yüksekte tutabilirsiniz. Yastık koyarak. Bi haftaya kadar geçer endişelenmeyin☺️