PamukPrensesannesii Biliyorum ki benimle beraber çok kişi girdi sınava. Belki bilmeyenler olabilir 19-21i arası kayıtlar devam ediyor. Ben bugün kaydımi yaptırdim 2400tl ücreti görünce kal geldi tabi :)
sahrabalam2 PamukPrensesannesii aklım olsaydı okumazdım liseden sonra sigortalı bir yerde çalışırdım suan 10 senelik sigortam vardı . Ben eğitime olan inancımı kaybettim size başarılar dilerim.
Bugleminannesi28 PamukPrensesannesii ay sorma bir yüreğim sızlamadı değil bende dün kaydımı yaptırdım ama 2400 tl aklıma geldikçe bir tuhaf oluyorum hsjsjdjd 😂
cahillemuhabbetegeldim PamukPrensesannesii 2400 iyimiş ben çocuk gelişimi auzef 2. Sınıfa geçtim 2800 ödeyeceğim eylülde bizim kayıtlar
PamukPrensesannesii sahrabalam2 aşkm ben asçıyım zaten ama şuan çoğu yer asgari ücret veriyor. Sırf bu yüzden girdim aslında sınava
FMTkoc Bende açıköğretim online kayıt yaptım ikinci üniversite olarak. Acaba evrak olarak da götürmem gerekiyor mu bilginiz varmi
PamukPrensesannesii FMTkoc Hayır açıköğretim için gerek yok diye biliyorum. O tür şeyler örgün eğitimde var biz herşeyi internet üzerinden halledeceğiz. Yalnız bize öğrenci kartı yollaycaklarmis
Bugleminannesi28 PamukPrensesannesii sorma ya hiç bu katar tahmin etmemiştim gerçekten birde bu ücreti ne zamanlar yatırıyoruz yani dönem başı mı yılda bir mi
Bugleminannesi28 PamukPrensesannesii ay bilmiyorum ki nerden duydunuz gözattim da göremedim birsey yakın bize gönderim yapmıyorlar dijital olarak var zaten siz ister onu karekökü okutur ister ekran görüntüsü alır ister siz kendiniz çıkartıp kaplatabilirsiniz diye biliyorum