Yaklaşık 1 aydır süren bir kaka sorunumuz var en başta yapıyordu ama az yapıyordu şimdi sadece gaz çıkarıyor ve gazı kötü kokuyor belli içi dolu gibi. Doktora gittik lavman verdi sadece başka bir şey demedi. Ek gıdayı reddediyor, kabız yapacak hiçbir şey vermedim. Benzer bir şey yaşayan var mı?