ilkglnhr valla bişey söyleyeyim mi. Çocuk büyütme süreci çok sancılı oluyor. Hele çabuk sinirlenen eşlerse (birbirine karşı) daha da zorlaşıyor. Fikir ayrılıkları tartışmayı tetikliyor. Sanırım bu konuda eşle hemfikir olmak çok önemli. Ve de en önemlisi onun önünde birbirinden özür dilemek öpüşmek barışmak. Bizim de kaç kere tartıştığımız oldu, hatta bir keresinde oğlum korkup ağladı. Ben çok üzüldüm. Eşim çok pişman oldu. Bir daha tekrar etmedik sözleştik. Gözü önünde de barıştık. Tesellim bu ama doğru olan da bu ..