dilooosss Merhaba kızlaaar🌸 2 ay önce doğum yaptım. Stüm ilk 1 ay çok iyi geliyordu şimdi yetmiyor. Bebişim doyamadığı için mamaya başladık içim rahat etmiyor ve bestlak damlayı öneriyorlar sizce denemeli miyim? Deneyen varsa yardımcı olabilir mi? 🌺
kedilivebebekli_ dilooosss çok faydasını gördüm, şu anda kullanmıyorum ama dönem dönem sütüm azaldığında içiyorum hemen fayda ediyor
ceysah dilooosss canım çok güzel sütüm vardı emzirrken diğer taraftan akardı şimdi yumuşacık süt akması gibi olayım kalmadı son çare bende 2 haftadır kullanıyorum bestlak damla+ solgar b12 ek olarak günde 3 4 litre su içiyorum etki etmedi gibi hissediyorum açıkcası ama kullanıp çok faydasını gören var 🫠
Bsmdg 2 şişe bitirdim. Yanında solgar b12 de içtim. Emzirme danışmanlığı almıştım o söyledi. faydasını gördüm
goktugunannesii_ dilooosss bence kişiye göre değişiyor bestlak damla bende hiç bir işe yaramadı onun yerine soğan bol su ve kesme helva çok etki etti
neanladinyurdagull dilooosss denedim bir çay bardağına 10 damla kesinlikle öneririm.Su oranı arttığında etkisi daha az oluyor Denediğime göre en güzel etkiyi çay bardağında buldum
[silindi] dilooosss Solgar brewears years B12 kesinlikle bestlak uzun vadede ise yarıyor Solgar düzenli kullanımda 1 hafta içinde etki görüyorsunuz ben 7 ay boyunca diyet yaptım kızım alerjik olduğu için sadece patates domates zeytin yememe rağmen sütüm oldu Solgar sayesinde
[silindi] fisnereceli farklı ilaclarla çakıştığı için ben 5 tane kullandım normalde sabah 2 öğlen 2 akşam 2 şeklinde kullaniliyor
EfnaNisa66 dilooosss bende de hiç bir işe yaramadı.arifoglu nun emziren anne çay i var ondan aldım 1 hafta içinde sütüm çok arttı bebeğime mamayi kestik
aycasil dilooosss ben kulladim. Faydasını da gördüm açıkçası. Evde mutlaka 1 şişe bulundururum. Şuan 1 yaşında sütümde azalma hissettiğinde ara ara kullanıyorum. Herhangi bir yan etkisi de yok. Bence bir şans verin ve deneyin. Tabi bol bol su tüketiminide ihmal etmeyin.
[silindi] fisnereceli evet bnde ilk benim bünye kaldırmaz filan kusarim dedim ama öyle yan etkisi filan olmuyo
fisnereceli [silindi] kullanmayı düşünüyorum bende, yarın alayım en iyisi. Teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏🏻 Prenss-annesi mastit olma gibi bir durum olmaz değil mi 🤷🏻♀️