Kızlar 1 yaşnda çocuklarm var biri 11 ayda yürüdü biraz kilosuda az ve bacakları parantez şeklinde yamukluk var gibi çok üzülüyorum digerinde kilosu fazla ve daha düz bacagı ondada var biraz ama digerinde daha fazla gbi önümüzdeki ay bir yaş kontrolu var doktorumuzada söylucm ama bi fikir almak istedim sizlerden ya çok kafama takıyorum basması gayet güzel ama gördükçe korkuyorum ya hep gözum orda