annevebebegiii__ ilk zamanlar yara olabiliyor benimde tek göğsüm yara olmuştu kanama da olmuştu emzirmek eziyet gibiydi ama emzirmeyi kesmedim hiç bir çok krem kullandım işe yaramadı en son göğüs kalkanı kullandım 1 hafta içinde iyileşti onu deneyin isterseniz