13gamze08 Anneler oğlum 5 aylık ve 20 gün önce on bingildagi bir cm demişlerdi ama takip ettirin vs demediler ben takip ettirmek istiyorum bunun için hangi branşa gitmeliyim cocuk nöroloji mi yada hangi bölüm ?
beyazzkuguu 13gamze08 nöroloji diye biliyorum bizimde 3.5 aylık ön bıngıldak kapanmak üzereymiş doktor bir dahaki ay bakıcaz nörolojiye yönlendiririz demişti
13gamze08 beyazzkuguu biz en son 20 gün önce olcturduk 39.5 tü bugün tekrar gitcez hastaneye tekrar olcturcem