Elvin08 Anne sütü sarılığını yaşayan var mı?Nasıl bi süreç geçirdiniz.Bize haftaya idrar tahlili yapılacak ve ne bekliyor merak ediyorum
Hakaninannesi Benim oğlum da oldu.sarılığı kaça yükseldi sizinkinin? Işık tedavisi ve 5 günlük bir ilaçla halloldu
Elvin08 Hakaninannesi bizimkine kandan bakmadılar.Haftaya idrar tahlili için gün verdi.sontayla idrarını alıcam tahlil yapıcaz dedi .Ondan sonra bilgilendirecekmiş.Anne sütü sarılığında da değerler var mı?
Hakaninannesi Elvin08 evet bizim değerimiz 5 günlükken 12 10 günlükken 17 idi uzamış sarılık dediler kan ve idrar tahlili yapmıştı dr umuz uzamasının bir sebebi var mı diye . Hiç bişi çıkmamıştı sizin de öyle olur süt sarılığı bu çünkü ama sizin bebek kaç günlük?
Elvin08 Hakaninannesi 26 günlük olduk.henüz tahlil yapılmadı hafta hafta kilo alımına baktı bide vucudunda sadece yüzünde var dedi bakalım ne çıkıcak. Sütümden geçen bi bakteri olabilirmiş sanırım öyle dedi
Hakaninannesi Elvin08 bakteri mi ? Öyle bişey duymadım canım inşallah bişey çıkmaz sarılık en son yüzden kayboluyor zaten