Ardenaden aslında daha yeni başladık 1 ay bile olmadı daha 20 gün oldu. Kakasında kan gördüm doktora gittik gaita testinde kan cikti süt ve süt ürünleri dedi ama daha alerji testini yapmadım bu ay yapıcaz ama doktorumuz ondada net olarak cikmayabilir dedi ozellikle yama testi isticem. 2 ay kilosu sabit kalmısti alamamisti bakalim bu ay insallah mama ile duzeltiriz bu durumu. Önceden aptamil kullaniyordum son 2 ayda asla ama asla mama istemiyordu agzına biberon degdigi an kiyamet kopuyordu yemiyordu 60 cc zor içiyordu. Meger artik rahatsiz oluyormus kuzum ben nerden bilebilirdim :(