prensesannesi1_ Beyazını denedım ama sankı kusuyo yıyınce ama benım bebede reflude var kusma olayı oluyo zaten yaptıran var mı
[silindi] prensesannesi1_ beyazına anafilaksi derecesinde alerjimiz olmasına rağmen hem 9.ay hemde 1 yas aşısını yaptırdım sorun olmadi