bezelyeparmak Merhabalar 5 günlük taze anneyim. Bebeğimin doğduğundan itibaren yüzünde bir iz var doktor pek üzerinde durmadı. Başına gelen var mı sizce bu nedir ? 
findiginannesi_ bezelyeparmak Bilgim yok üstte kalsın ama et bene benziyor sanki büyüdükçe kahverengi olup şekil alabilir çok benziyor çünkü
crybaby bezelyeparmak bunu takip edin geçmezse cildiyeye götürün bence biraz farklı duruyor bide nemlendirmeyi deneyin lostonla falan belki azaltır
tunasmom1 Krtl-annesi24 isilik mi demişim? Sen okumayi / okuduğunu anlamayı öğrendiğinde etrafında “herşeye isilik” diyen kişilerde bunu söylemeyi bırakır belki!
findiginannesi_ bezelyeparmak Fotoğrafta belli bende ona benzettiğim için demiştim cildiyeye götürmüş müydünüz acaba
nnoktaa bezelyeparmak egzama olabilir ama tabii doktor değilim. Sadece ona benzettim. Siz ihmal etmeyin. Geçmiş olsun
bezelyeparmak findiginannesi_ henüz cildiyeye götürmedik çocuk doktoru gördü doğum lekesine benziyor dedi sadece duruma göre cildiyeye yönlendiririz dedi
kafamdakifazlalik Benim kızımda da buna benzer birşey vardı ama kızımdakinin ben olduğunu anladık üstü kılıydı ve hafif kızarık bir kabarcığı bardı büyüdükçe de küçüldü bana sizinki bende değil gibi geldi