Hanımlar iyi günler, allah nasip ederse ev alacağız sormak istediğim şu ben eşime güvenmiyorum onun üzerine olacak ev, ortak tapu yapalım dedim istemiyor. Aile konut şerhi diye bişey varmış benden habersiz ev ile ilgili işlem yapamıyor yani bunu yaptıran var mı nasıl oluor? Bir de Allah korusun ama belli olmaz boşanma durumunda ben evin yarısını her şekilde alabiliyor muyum? Bunları düşünme mecburiyetindeyim.