ertu_1 Merhaba anneler 1 buçuk aylık bebeğim için nemlendirici krem almak istiyorum, içeriği organik olan ve boykot olmayan bir ürün önerir misiniz?
crybaby ertu_1 mustela losyon kullanıyorum doktor önermişti bebe yağları zararlı bunu kullanın demişti ama aşırı nemlendirmiyor
[silindi] ertu_1 alerjik bir bebeğim var malum çok hassas cildi nerdeyse bütün bilinen nemlendiricileri denedim en iyisi la Roche posey app m isilikleri bile gecirdi
ipegimsi ertu_1 la roche kullanıyorum her gün minik parmak ucu kadar çok iyi geliyor içeriği de iyidir
[silindi] ertu_1 evet geçirdi çok yoğun isiligi vardı geçen sene temmuzun ortasında doğdu 13 aylık şuan 2 kutu bitirdik yaz kış kesinlikle kullanıyorum çok iyi bunun haricinde gül suyu ve gliserin karışımıda isiligi söndürüyor