Fatoaras Arkadaşlar 17 günlük bebeğim 1 haftalıkken topuk kanı alındı sağlıkocağında biraz önce aradı ebe tsh biraz yüksek çıkmış dedi tekrar alıncakmış bu ne demek nette zeka geriliği yazıyor kafayı yicem biraz sonra gidicez ama duramıyorum yerimde
Merve Fatoaras canım genelde alınan ilk kanda bebeklerin troid hormonu yüksek çıkıyor. Emin olmak için tekrar topuk kanı alıyorlar. Bir şey yoktur korkma yüreğini ferah tut
Sultanas Fatoaras canım merak etme tiroid yüksekliği yani bebekler doğdu zaman biraz yüksek cikabiliyor eğer düşmezse ilac kullanicak kullanmazsa zeka geriliği gibi bir durum söz konusu ama çok korkulacak birşey yok
ElifyEren Fatoaras benm oglum içinde aynısı oldu ikinci alınan kanda temiz cıktı inşlah öyledir korkma içini ferah tut
Fatoaras Oğlum birde 36 haftalık doğdu Sarılık oldu ve kilosuda düşmüştü buda etkilemişmidir şimdi kilo alımı iyi
Fatosloya Benim kıziminda yüksek çıkmıştı tekrar topuk kanı aldılar bir şey çıkmadı korkmayın Allah'ın izniyle bir şey yoktur
ZeydinAnnesi7 Benimde yüksekmiş hala yüksek 24 yaşına gircem 😂 şükür zekam yerinde diye düşünüyorum... Korkmayın Allahın izniyle birşey olmaz bende çok evhamlıydım gebelik boyunca benim hormonum yüzünden bebeğim de sorun çıkarsa diye ama şükür çıkmadı