5 yaşındaki kızım 1 aylık kardeşini kıskanıyor ve bunun olmaması için eşimle elimizden geleni yapıyoruz ama benim bebeği emzirmem bile onu etkiliyor kardeşi doğduğundan beri iştahtan kesildi normalde yemeyi seven bir çocuk her sabah kalktığında karnım ağrıyor diyor eşim hastaneye götürdü hiç bir sorun yok gayet iyi demiş doktor bu durum sanırım psikolojik daha da kötüye gitsin istemiyorum tükendim artık kendimi kaç parçaya bölsem bilmiyorum destekçim yok eşimle ikimiz yapıyoruz herşeyi ama yine de yetermiyoruz çocuğumuza artık ne yapacağımızı şaşırdık eşim her akşam işten geldikten sonra parka çıkarıyor oyun oynayıp kafasını dağıtması için ama eve gelince yine ağlama krizleri benimle beraber gece uyanıyor kardeşini emzirirken sürekli kardeşine sinirli bakışları var tek bırakamıyorum hiçbir şekilde ne yapabilirim nasıl aşabiliriz bu durumu benimle aynı durumu yaşayan arkadaşlar nasıl atlattınız bu süreci fikirlerinize ihtiyacım var 🥺