Gebelik zehirlenmesi sebepli 33+1de kızımı sezeryanla dünyaya getirdim. Ultrason görüntülerine zıt daha da ufak 1500 gram doğdu. Sonrasında da hellp sendromu sebepli 10 gün hastanede yattım. Yeni yeni topluyorum. Bebeğim 12 gündür küvezde. Şuan doğum kilosuna geri döndük. Solunumu kendisi yapabiliyor ancak midesi ve bağırsakları henüz yemeyi hazmediyor. Doktorumuz daha küçük olduğunu zamanla kilo aldıkça düzeleceğini söylüyor Allahın izniyle. Kendim de henüz toparlamamadım ama yaşadığınız süreçleri anlatır mısınız ne zaman çıktı bebeğiniz