Kızlar normalde bebeğimi kimseyle kiyaslamam ki asla da sevmem bu soruyu şundan sordum ilk bebeğim kilo konusunda biliyorum ama boyunu şimdiye kadar hiç takip etmedim her ay gittiğimizde boyu uzuyodu şuan 70
Cm ve ne zaman gitsem 70 cm cikiyo her ay boylarının uzaması gerekiyomu bilgim yok kilo konusunda bu aylardan sonra aylık ortalama kaç kilo almaları gerekiyo acaba