Kızım neredeyse 1 yaşına girecek ama oyun oynuyor önüne oyuncak koyuyorum yanından gitti mi basıyor çığlığı inanın tuvalete bile zor gidiyorum. Hep böyle bensiz durmuyor her konuda böyle. Yemek yapacağım daha yemeği yapamadım çok zorlanıyorum sizler de nasıl bu durumlar ne zaman geçiyor Ne yapmam lazım?