İlk hamileliğim olduğu için çok fazla bez almıştım paketlerinden çıkartıp çekmeceye dizmiştim koyduğum gibi duruyor 1 ay anca kullandım. Ve elimde fazla fazla bez var şu an ihtiyaç sahibi birileri çıkarsa uygun fiyata vermek isterim (210 ad 428 tl)
Bende 300 tl (210 ad sata bilirim)