Palmiye1 köfteler kalınsa biraz bastırıp inceltin altını da ilk başta kısa kaçın önce bir içi pişsin sonra da yükseltirsiniz dışı da güzel ızgara olur yani Ben de şeyi merak ediyorum temizlemesi bende de lavanın var vallahi yeri geldi cifte sürdüm ama sürmemek mi gerekiyor onu da bilmiyorum yani normal bulaşık deterjanı ile temizleyip öyle mi bırakmak lazım yağlamak mı lazım hiçbir bilgim yok