annesininaslani Uni bayb kullanıyorum doğduğundan beri kokusuz olanı ama sleepy de merak ediyorum kızlar sizce hangisi
160119 annesininaslani sleepy nin yeni doğanı hem kokusuz hem kalın o güzel. Ama diğerleri ince bence yeterli gelmiyor. Ben unı baby kullanıyorum
Merve annesininaslani waterwipes ,promum yenidoğan ya da baby me yenidoğan. Ama evdeyseniz ve bebeğiniz küçükse su ve pamuk 🤭
T-Tuna annesininaslani ebebek te baby me nin yenidoğan ıslak mendili çok güzel ben de uni babyden geçtim
Suleyilmaz annesininaslani sleepy yenidogan hariç gerisi ağır şekilde kokulu tavsiye etmem ama uni baby tek geçerim kokusuz ve güzel
Gznpmv annesininaslani molfix izotonik onu beğendim ben diperlerinden de kullanmıştım slepoeynin dokusu değişik geldi ya
Badeask annesininaslani 9 ay unibaby kullandım yenidoğan, sonra sleppy yenidoğanı keşfettim o kadar zaman unibaby kullandığım için çok pişmanım.. kesinlikle sleppy yenidoğan 👍