Tweetyy ayrılık kaygısı olması gayet normal, eğer ağlamasaydı o zaman sizinle güvenli bağ kurmadığı anlamına gelirdi. Rejimin düzenleyin, hayat nasıl, toplumun düzenini anlatın, anlar, zamanla alışır. Hafta sonu evde olacaksınız keyif yapacağınızı da anlatmaya çalışın. Çocuklar zekidir, hızlı kavrarlar. Biz öyle yaptık, alıştı, 29 aylıkken başladı kreşe.