melekim hiç alakası yok gür çıkarmış yok zayıflarmıs yok hastalanırmıs o bu kimseyi dinlemedim yine kestirmezdim de çok kıvırcıktı terliyodu kaşıyodu ve tere alerjisi oldugu için etkileniyodu 1 yasında berber de kestirdik çok aglayınca bi daha götürmicez dedik sonra bu yaz yine kaşınmalar rahatsız olmalar olunca banyoda suyla oynarken kısalttım hair stylisti ben oldum artık 😀 kestirmek istemiyosanız kestirmeyin annesi sizsiniz