merhaba sevgili anneler, oğlum 32 aylık tuvalet eğitimi vermeyi deniyordum ara ara ama hep altını ıslattığı için yarıda kalıyordu, 2 gündür kesin olarak kararlıyım dedim ama sürekli wc ye ve lazımlığa götürmeme rağmen 2 dk aralıkla çiş yapıyor altına , evde heryer çiş oldu , sinirleniyorum kızıyorum , sonra kendime daha çok kızıyorum … çişin gelince söyle diyorum tamam annecim söylerim diyor 2 dk sonra yine altına… herşeyi anlayıp konuşan bir çocuk bunu neden yapamıyoruz kahroluyorum nolur yardım edin , bu işin bir püf noktası var mı 😔