endoplazmikretikulumiste Selmabykslvi tahliye demeyelim de tutuksuz yargılanmaya devam bir noktada bırakacaklardı kimseyi kolay kolay içeri almıyorlar artık anlam veremediğim şekilde
LaraCroftTombRaider Selmabykslvi Böyle en*yiler olduğu sürece daha çooook kara para aklanır, siz beyninizi bi kenara koyup fenomenleri izlemeye devam edin Yaşasıınnnnn ooleeeyy 🤗🤗 hayat çok güzeell
arasssmommm LaraCroftTombRaider kafayı yemişler kadın haklı az bile yapmış daha çok yapsın resmen suçlu birine seviyorlar garip
Birdunyabircennetannesi Selmabykslvi Eeee ? Zil takıp göbek mi atalım Hiç mi derdiniz yok yahu Karşılamaya gidin üzülür Lama bağımlıları
baloglummm03 Birdunyabircennetannesi kız sen ne hazımsızsın aaa devlet salak mı suçlu olduğu halde içerde tutsun kocası suçlu içeride bi iyimser ol ya
LadyGaddar Selmabykslvi Şaşırmadım desem ,ben yapsaydım müebbet yada idam yerdim 😏 Üstelik çokta faydalı Bi şahsiyet değil Benim ülkeye daha çok faydam vardir🤪
mrv__1234 silaa66 serbest olması artık suçsuz olduğu anlamına gelmez. Tutuksuz yargılanır, şartlı tahliyedir. Dava sonunda yine hapse girebilir. Benim umrum değil bilgilendirmek istedim.
Noname21 Selmabykslvi nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam yatıp kalkıp dua ediyordum bende Allahım diyordum kadının paraları gitti kocası gitti herşeyi gitti bari özgürlüğü kalsın diğer kalan herkesin canı cehenneme yeter ki dilanım taburcu olsun (!)
cahillemuhabbetegeldim kirikkalp devlet her şeye müsade ediyor ona napıcaz 😂 adalet sadece duvarda yazılan bir yazı olmuş. He bir de halamın adı
Zehra95 Selmabykslvi ayy ne mutlu sana tahliye olsa ne olmasa ne varlığı sana ne kattı ki yoklugu bisey kaybettiriyo