13gamze08 Anneler 6 Haziran’da düşük yaptım ondan beridir hiç adet olmadım bu normalmi yasayaniniz varmı
Fasi 13gamze08 bende düşük yapmıştım düşükten hemen sonra başlamştı adetim 3 kere yaşadım kontrole gittinizmi acaba
miniikmucizeem 13gamze08 iki defa düşük yaptım diğerinde 2 ay sonra oldum bunda bir ay doldurmadan oldum tamemen bünye meselesi canım