crybaby Ahsenzynp Ankara üniversitesinde doğum doktorumdan aldım annemin arkadaşı zaten istediğin kadar veririm dedi
Ahsenzynp Ya ben özel de yaptım malesef alamıyorum para ilen veren yerler varmış bilginiz var mı bu konuda bide orada doğum yapmasak bile verir mi acaba amkara üniversitesi crybaby
crybaby Ahsenzynp yok canım sadece doğum yapanlara veriyorlarmış bir arkadaşımda sordu da olmadı. Aslında özelde almanız daha kolay olmalı o kadar para alıyorlar doğumda
crybaby Ahsenzynp parçaolarak senede 40 gün hakkın var birde o parçalar arasında birer gün çalışman lazım ben doğumdan önce aldım o 40 günü parçalı
crybaby Dilberrrr 3 kere bir ay olacak şekilde heyet aldım tanıdık doktordan iş yetim alabildiğin kadar al raporu dedi ama ben kamuda çalışıyorum o yüzden sorun olmadı.