Kızlar selam!!
Kızım 27 aylık tuvalet eğitimini üç aydır düşünüyorum ama kızım bence hazır ama ben buna hazır değil gibiyim 🥺 bir türlü iktidarlı bi şekilde eğitimini vermeye başlayamadım. Kendi anne çiş geldi diyo bezine yapıyo. Bazen diyorum hadi kızım tuvalete gidelim çiş yapalım diyorum ama klozetten ve tuvaletten korkuyor, ağlıyor. Kendimi hazır hissedemiyorum bir türlü. Başlasam sonunu getircez ama olmuyo. Bezini birden bırakmak istiyorum gecede bağlamıcam öyle düşünüyorum. Siz bu süreci nasıl atlattınız veya nasıl ilerliyorsunuz