deryaa_milena çok emdiğinden ve hazmedeğinden kusmuş olabilir benimki de kusuyordu o şekilde hemşireye sormuştum sağlık ocağında tekrarlarsa bebek doktoruna götür demişti .Her emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkar demişti.Çok yemiş, duyduğunu anlamıyormuş