Momsy Kızlar sezeryandan 2 buçuk ay sonra adet oldum daha sonra bitti aradan 8 gün sonra tekrar başladı kanamam ve hala sürüyor normal midir bu durum? Ara ara başım dönüyor bununla alakalı mı bilemedim
sencokbiliyon Momsy ben ilaç filan kullanmıyordum. Benim de ilk adetim ayda 2 kez oldu. Sonraki adetim gecikti. Bu ayki normal gününde oldu. Doktorum ilk 1 sene adetin şaşabilir demişti zaten bize
sencokbiliyon Momsy valla ne yalan söyliyim baş dönmesi de bulantı da yaptı hamileyim de bu yerleşme kanaması felan olmasın dedim 😂😂😂 adetim 3 gün sürdü. O kadar başım dönüyor tansiyonum düşüyordu ki, adete rağmen gebelik testi aldım yaptım 😂