tazecikanne45 35 günlüğüz 35 gündür süt olsun diye yiyorum. Bestlak damlalar promalt içecekler yulaf ezmesi dut hoşafı tahinler helvalar. Normal hayatıma geçeyim diyorum o zaman da sütüm olmuyor. Hep bunlarla mı besleneceğim ne zaman normal hayatıma döneceğim 😞
Kuzularinanasi tazecikanne45 emdikce cogalir sut duzene girecektir yakinda.bol bol emzirin sagim yapin,su icip her firsatta uyuyun dinlenin…
Usnac1995 tazecikanne45 aslında sütünüz varsa bunlara hiç gerek yok ki bebek emdikçe zaten süt gelir. Önemli olan bol bol emzirmek
tazecikanne45 Kuzularinanasi uyuyup dinlenmek olmuyor malesef. 4 yasında kızım da var. Gündüz uyuyamıyorum gece de bebek uyutmuyor 😞
tazecikanne45 Usnac1995 bol bol emziriyorum ama akşama doğru azalıyor huysuzlanıyor. Belki de açlıktan değil ama biz dayanamayıp mama veriyoruz.
Kuzularinanasi tazecikanne45 anladim yardima gelen olmuyor mu gun icinde anneniz fln.buyuk kizi arada bi annaneye babanneye biraksaniz yada onlar size gelse