Azli Kızlar bugün doktora gittim 6+5 günlük ama biraz mutsuzum kese küçük ama bebeğimin kalp atışı çok net böyle olan gecıren varmı ne oluyor yada ne olur kendımı hazırlamam gerek
pasaklisinkukuli Azli brnim keseme yamuk dediler düşer dediler ama öyle olmadı ilk haftalar gelişme aşamasında kese zaman tanımak lazım